Clauze contractuale generale

     

    Prezentele clauze contractuale generale („CCG”) reglementează condițiile referitoare la utilizarea Parcului de trambuline Cyberjump (adresa: Str. Liviu Rebreanu nr. 4 Park Lake, „Parc de trambuline Cyberjump”), administrat de către CYBERJUMP RO SRL („Administrator”) și accesarea paginii de internet http://www.cyberjump.ro/, precum și drepturile și obligațiile părților și a oaspeților sosiți cu aceștia („Părți”.)
    Regulile detaliate, practice și de siguranță referitoare la utilizarea Parcului de trambuline Cyberjump sunt detaliate în Regulile Casei („Regulile casei”), „Politica de confidentialitate” conțin reglementările privind gestionarea datelor personale ale Părților, iar „Informații referitoare la funcționarea camerelor de supraveghere” conțin informații legate de camere, care reprezintă anexe ale CCG (CCG și anexele împreună reprezintă „Contract”)

    I. Termeni

    Administrator: CYBERJUMP RO SRL

    Sediul: România, Municipiul București, Sector 1, Calea Floreasca nr. 55, Etaj 2, spațiul 07

    Înregistrat la: Registrul Comerțului de pe lângă Tribunalul București

    Locația Parcului de trambuline Cyberjump: Str. Liviu Rebreanu nr. 4 Park Lake.

    Nr. de înregistrare: J40/21715/2021

    Reprezentant: Stefan Fritsch

    Cod fiscal: 45342755

    E-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

    Tel:


    Oaspete: Acea persoană care utilizează efectiv serviciile oferite de către Parcul de trambuline Cyberjump, însoțitorul adult sau reprezentantul legal al minorului, precum și cel care comandă serviciile Parcului de trambuline Cyberjump.

    Rezervare: Oaspetele poate utiliza serviciile Parcului de trambuline Cyberjump în baza unei rezervări prealabile.

    Servicii: Parcul de trambuline Cyberjump este o unitate de trambuline din Romania, cu jocuri și instrumente de calitate. Oaspeții utilizează trambulinele și celălalte obiecte de săritură în scopul de a face sport sau pentru a se distra.

    II. Valabilitatea contractului

    1. În lipsa unui acord contrar între Părți, prezentul contract se semnează pe perioadă nedeterminată și încetează în conformitate cu prezentul Contract.
    2. Locul de prestare a Serviciilor în baza prezentului Contract este Romania, Str. Liviu Rebreanu nr. 4 Park Lake, Parcul de trambuline Cyberjump.
      Contractul între Părți se încheie de la confirmarea comunicată în scris a definitivării rezervării și este valabil până la plecarea din Parcul de trambuline Cyberjump, după utilizarea Serviciilor oferite de către acesta.  

    III. Înregistrare

    1. Parcul de trambuline Cyberjump poate fi utilizat numai de către oaspeții înregistrați.
    2. În cadrul înregistrării Oaspetele are obligația de a furniza următoarele date personale: a. numele, prenumele, b. data nașterii, c. adresa de email, si trebuie sa isi seteze o parola de intrare, pe care a nu o dezvaluie niciunui tert. Numele de utilizator individual al oaspetelui este adresa de email pe care l-a dat la înregistrare. La completarea unui Oaspete minor trebuie introduse la înregistrare numele, prenumele și data lui de naștere.
    3. Înregistrarea este posibilă pe pagina de internet a administratorului, pe pagina cyberjump.ro, pe portalurile de înregistrare ale Parcului de trambuline Cyberjump, sau, dacă acest lucru nu este posibil prin formularul care se găsește la fața locului.
    4. În cadrul înregistrării Oaspetele este obligat să furnizeze date personale reale și ia la cunoștință, că la intrarea în Parcul de trambuline Cyberjump, administratorul este îndreptățit să verifice aceste date, iar în cazul în care acestea nu sunt reale, să refuze intrarea. Pentru daunele rezultate din furnizarea de date greșite sau false toată responsabilitatea aparține Oaspetelui. Administratorul are dreptul de a refuza Rezervarea deficitară sau greșită, sau în caz de îndoială să verifice autenticitatea datelor Oaspetelui care se înregistrează.
    5. La terminarea înregistrării Oaspetele este obligat să ia la cunostinta Politica de confidentialitate, prezentele Clauze contractuale generale și declarația de propria răspundere.
    6. După terminarea și trimiterea înregistrării sistemul va trimite un email de confirmare Oaspetelui.

    IV. Rezervare, regulile achiziționării biletelor

    A - Reguli generale

    1. În Parcul de trambuline Cyberjump se poate intra numai la ora rezervată în prealabil sau la fața locului. Rezervarea se face în timpul programului, în intervale de o oră.
    2. Există posibilitatea rezervării mai multor intervale de timp. Timpul pentru utilizare este de 1-2 ore.

    B – Rezervare și achiziționarea de bilete pe pagina de internet

    1. La rezervarea datei se va selecta tipul de bilet dorit (ex. de 1 oră, de 2 ore, Friday Night Jump, bilete de familie, pachet aniversar), numărul Oaspeților sosiți, ziua și intervalul de timp dorit a fi rezervat. În cazul în care se vor achiziționeza și șosete necesare pentru sărituri, se va menționa numărul de șosete și mărimea acestora.
    2. Prin intermediul paginii de internet se poate face rezervare și se pot cumpăra bilete pentru maximum 30 de persoane.
    3. În cazul rezervării și achiziționării de bilete pentru mai multe persoane, Oaspetele care face rezervarea este responsabil de plata contravalorii totale a biletelor, indiferent de persoanele care participă la activitatile de agrement și de relația dintre ei, și de asemenea este responsabil să informeze oaspeții sosiți cu el în legătură cu condițiile de utilizare descrise în punctul D.1.
    4. Pentru finalizarea rezervării, după înregistrare și după introducerea datelor pentru rezervare, Oaspetele este obligat să introducă datele necesare pentru realizarea plății (numele complet, adresa de email, numărul de telefon, adresa de facturare), respectiv este obligat să accepte prezentele CCG. Acceptarea condițiilor se leagă de contul de utilizator al Oaspetelui.
    5. Accesând butonul „Finalizarea comenzii” sistemul va trece automat la pagina de plată Global Payments Romania . Plata se poate realiza cu tipurile de carduri bancare precizate pe pagina de internet al Cyberjump, pe terminalul de acceptare de carduri al Global Payments Romania on-line (VPOS) (GP Webpay). Aici, pentru a inițializa plata, trebuie introduse numele care apare pe cardul bancar, numărul cardului, valabilitatea și codul CPV (CVC2 vagy CVV2). După furnizarea datelor cardului bancar Oaspetele va inițializa tranzacția prin accesarea butonului „Plătește” .
    6. Pagina Global Payments Romania va trimite confirmarea despre plata reușită prin email, însă acest lucru nu înseamnă și confirmarea rezervării, în legătură cu rezervarea Oaspetele va primi email de confirmare de la Administrator.
    7. Administratorul nu își asumă răspunderea pentru eventualele greșeli/erori ivite în cadrul plății cu cardul bancar. La efectuarea plății Oaspetele este singur responsabil dacă este îndreptățit la modul de plată selectat și utilizarea dispozitivului/cardului, și dacă datele de plată introduse sunt reale și exacte.
    8. După finalizarea plății sistemul se va reîntoarce pe pagina de internet al Cyberjump, unde se vor afișa următoarele date ale achiziției: numărul de referință Simple Pay, identificarea comenzii și data trimiterii rezervării.
    9. În cazul unei rezervări și achiziții reușite Administratorul va trimite la adresa de email introdusă în cadrul reverzării un email de confirmare și va trimite în format PDF biletul de intrare cu codul QR, care poate fi salvat și tipărat. Dacă Oaspetele în termen de 2 ore nu primește emailul de confirmare care conține biletul de intrare, și nu o găsește nici în folderul spam sau în alte foldere, va lua legătura cu serviciul Relații cu Clienții. (https://www.cyberjump.ro/contact)
    10. Emailul de confirmare reprezintă confirmarea rezervării, deci începutul îndeplinirii Serviciului solicitat.
    11. La intrare trebuie prezentat biletul de intrare, acesta se poate realiza fie prin prezentarea biletului tipărit, fie prin citirea biletului (codului QR) de pe telefon.
    12. Factura electronică emisă la achiziție va fi trimisă Oaspetelui în termen de 24 de ore pe adresa de email introdusă
    13. Informațiile și sfaturile de siguranță referitoare la sistemul de plată online al GP Webpay pot fi accesate și pe pagina de internet a Cyberjump, la secțiunea „Informații privind plata cu cardul”
    14. Achiziționarea online a biletelor de intrare este considerată un contract pentru furnizarea de servicii privind activități de agrement, iar Administratorul se obligă să presteze aceste servicii la o anumită dată sau anumită perioadă specifică. Astfel, Oaspetele nu se poate retrage din contract în conformitate cu articolul 16 lit. l) din OUG. nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în contractele încheiate cu comercianții, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative, cu modificările ulterioare.
    15. Dacă Oaspetele nu este de acord cu CCG si Regulile Casei, acesta poate renunța la comandă, iar rezervarea / cumpărarea biletelor de intrare nu va fi efectuată.

    C – Rezervarea și achiziționarea biletelor la fața locului

    1. Există posibilitatea achiziționării biletelor de intrare și la fața locului, în Parcul de trambuline Cyberjump.
    2. La fața locului există posibilitatea selectării tipului de bilet și rezervarea orei, precum și a achiziționării biletului de intrare prin plata cu bani sau prin plata cu card bancar la casierie.
    3. Și în acest caz sunt aplicabile în mod corespunzător reglementările referitoare la acceptarea condițiilor de înregistrare și de utilizare (vezi punctul D.1.).

    D – Intrarea (Check-in)

    1. La intrare administratorul este îndreptățit să verifice, dacă sunt respectate următoarele condiții:

    1. Oaspetele dispune de bilet de intrare cu cod QR valabil.
    2. Oaspetele s-a înregistrat, iar în cadrul înregistrării a acceptat CCG-ul și Regulile Casei ale Administratorului, și a depus declarația pe propria răspundere.
    3. Oaspetele se află în stare fizică și mentală echilibrată.
    4. Oaspetele nu cântărește mai mult de 110 kg.
    5. Oaspetele minor poate intra numai însoțit de un adult și în baza declarației de asumare a răspunderii parentale a adultului cu drept de semnătură.
    6. Oaspetele dispune de șosetele speciale necesare la utilizare.

    2. Parcul de trambuline Cyberjump poate fi folosit exclusiv în cazul îndeplinirii condițiilor de mai sus, în lipsa acestora Administratorul poate refuza permiterea intrării în parc.
    3. În cazul biletelor pentru mai multe persoane, înainte de intrare oaspeții încă neînregistrați trebuie să se înregistreze.
    4. În cazul în care Oaspetele întârzie de la ora rezervată, iar din acest moti activitatea de agrement poate fi început mai târziu, acest lucru nu va influența nici ora de terminare și nici valoarea taxei pentru servicii.
    5. La intrare Oaspetele va primi brățară/brățări cu culori corespunzătoare intervalului de timp rezervat, pe care va trebui să le poarte pe toată durata șederii în Parcul de trambuline Cyberjump. Terenul Ninja Warrior poate fi utilizat numai de Oaspeții mai înalți de 150 cm, nu este recomandat oaspeților cu frică de înălțime; utilizarea terenului este grea pentru brațe, mâini și piept.

    V. Taxa serviciului

    1. Serviciile Parcului de trambuline Cyberjump fot fi utilizate în baza unui bilet de intrare. Tipurile de bilete, prețul acestora și alte taxe pot fi consultate pe pagina de internet https://www.cyberjump.ro/preturi-program respectiv la casa de bilete a parcului de trambuline Cyberjump, și – în cazul rezervării on line – pe pagina de internet folosită la rezervare.
    2. În cazul solicitărilor individuale, a evenimentelor mai mari, de grup, jocuri promoționale, vânzare cu cupoane etc. Administratorul are dreptul de a stabili prețurile utilizării Parcului de trambuline Cyberjump în mod diferit sau individual.
    3. În privința prețurilor biletelor Furnizorul își revervă dreptul de schimbare a prețurilor afișate pe pagina sa de internet. Prețurile afișate sunt prețuri brute, conțin suma TVA.
    4. Administratorul își rezervă dreptul de a modifica unilateral și necondiționat, precum și în funcție de propriile interese prețurile Serviciilor. Administratorul este îndreptățit, înaintea recepționării oricăror cereri/comenzi de cumpărare, să introducă prețuri noi, să corecteze/rectifice prețurile, să ofere ori să anuleze prețuri reduse, fără a informa în prealabil Oaspetele.
    5. Informațiile despre Serviciile și produsele prezentate în Pagina de Internet a Administratorului sunt sub rezerva greșelilor de tipar. Prețurile, informațiile despre produse și servicii precum şi imaginile pot să conțină erori sau neconcordanțe.

    VI. Utilizarea Parcului de trambuline Cyberjump

    A – Respectarea Regulilor Casei

    1. În cadrul utilizării Parcului de trambuline Cyberjump Oaspetele este obligat să respecte regulile casei, și să respecte atenționările, instrucțiunile prezente la fiecare joc în parte. Regulile casei pot fi accesate pe pagina de internethttps://www.cyberjump.ro/regulament respectiv la casa de bilete a parcului de trambuline Cyberjump.
    2. În cazul nerespectării Regulilor Casei Administratorul este îndreptățit să oprească jocul, sau/și să excludă Oaspetele care nu respectă regulile de pe teritoriul Parcului de trambuline Cyberjump fără returnarea taxei de intrare.
    3. Prin acceptarea prezentelor CCG Oaspetele își asumă răspunderea că nu va folosi serviciile în scopul defăimării, hărțuirii, insultării altor Oaspeți sau în scopul atingerii intereselor legitime sau a personalității ori a altor drepturi unei a treia persoane.

    B – Declarația pe propria răspundere

    1. Oaspetele va folosi instrumentele de joacă din cadrul Parcului de trambuline Cyberjump pe propria răspundere, luand in considerare prezentele CCG si Regulile Casei. Oaspetele este obligat ca cel târziu la intrarea pe teritoriul Parcului de trambuline Cyberjump să semneze „Declarația pe propria răspundere individuală”.
    2. În cazul minorilor sub 18 ani unul dintre următoarele persoane trebuie să completeze si să semneze declarația (aceste persoane trebuie să aibă cel puțin 18 ani împliniți):
      • Părintele sau reprezentantul legal
      • Supraveghetorul, însoțitorul (acestora se prezumă că dețin acordul părinților sau reprezentantului legal)
    3. Pentru semnarea declarației pe propria răspundere individuală există următoarele posibilități:
      • Online, în cadrul înregistrării sau după aceea (este valabilă 12 de luni)
      • Prin predarea declarației pe hârtie (este valabilă pentru 1 intrare), declarația poate fi accesată aici, se poate salva și tipări.
    4. În cazul oaspetelui minor trebuie predată și declarația pe propria răspundere a celui care îl însoțește sau a părintelui.
    5. Declarația pe propria răspundere a părintelui poate fi accesată pe pagina de internet www.cyberjump.ro sau poate fi solicitată la intrare, la fața locului. În cazul în care unul dintre părinții copilului minor s-a înregistrat deja, și în cadrul înregistrării a numit și copilul, atunci valabilitatea declarației pe propria răspundere individuală se va extinde și pe Oaspetele minor.

    VII. Încălcarea contractului, responsabilitate

    1. Administratorul depune toate eforturile rezonabile în vederea funcționării în siguranță și conform prevederilor a serviciilor oferite, dar nu răspunde de pierderile sau daunele, pe care le provoacă defectele sau alte deficiențe ale sistemului care asigură serviciul.
    2. Părțile exclud în mod expres responsabilitatea administratorului pentru daunele directe sau indirecte, iar Oaspetele renunță în mod irevocabil și deliberat la intentarea de acțiuni sau la drepturi litigioase împotriva Cyberjump/Administratorului sau a oricăruia dintre angajații acesteia (inclusiv proprietari, directori, angajați, voluntari, antrenori, agenți, furnizori de echipamente și asigurători) în ceea ce privește furtul vătămările, daunele sau decesul.
    3. Administratorul nu răspunde de funcționarea fără defecte și fără întreruperi a serviciului și/sau a platformelor online utilizate pentru rezervare și achiziționarea de bilete, în același timp este îndreptățit la întreruperea funcționării paginii de internet date sau chiar a Parcului de trambuline Cyberjump, în vederea dezvoltării, modificării, întreținerii acestora.
    4. Oaspetele poate folosi serviciul exclusiv pe propria responsabilitate, Oaspetele minor poate folosi serviciul pe responsabilitatea persoanei care l-a înregistrat. Administratorul nu răspunde de comportamentul altor oaspeți.
    5. Administratorul este îndreptățit să refuze în cazuri justificate rezervarea Oaspetelui, mai ales în cazul furnizării de date false/nereale sau deficitare, respectiv în cazul unei forme de abuz în timpul utilizării serviciului sau în legătură cu biletul de intrare.
    6. În cazul în care se poate considera, că Oaspetele nu utilizează echipamentele Parcului de trambuline Cyberjump conform prevederilor contractului, Administratorul are dreptul de a interzice, imediat, utilizarea serviciilor Parcului de trambuline Cyberjump și de a interzice accesul Oaspetelui respectiv. În cazuri bine justificate sau la cererea expresă în acest sens a Oaspetelui Administratorul întocmește proces-verbal legat de eveniment.
    7. Oaspetele nu poate afecta siguranța platformelor online folosite pentru rezervare și achiziționarea de bilete de intrare online. Un astfel de comportament are drept consecințe sancțiuni civile și penale. Oaspetele își asumă responsabilitatea de a nu folosi nici un fel de dispozitiv, software sau procedură, prin care să afecteze sau să încerce să afecteze funcționarea normală a platformelor online folosite pentru rezervare și achiziționare de bilete online, sau orice activități care se desfășoară pe platforma online al administratorului.
    8. Oaspeții răspund de obligația de despăgubire totală pentru utilizarea în scopul prevăzut și în mod corespunzător a jocurilor și echipamentelor Parcului de trambuline Cyberjump. Administratorul este exclus de orice responsabilitate și raspundere, respectiv Administratorul nu răspunde pentru daunele provenite din utilizarea în mod neprofesionist, neconform și nedrept a Parcului de trambuline Cyberjump. În cazul deteriorării acestora și/sau a decorațiunilor, este responsabilitatea Oaspetelui să plătească daunele (daune materiale și pierderile cauzate de întârzierea plății) părții vătămate.
    9. Oaspetele este obligat să răspundă în totalitate pentru daunele cauzate unei a treia persoane, prin comportamentul sau neatenția lui sau a minorului înregistrat de către el în timpul utilizării Parcului de trambuline Cyberjump. Acestă obligativitate de despăgubire se extinde asupra oricărei pretenții, cheltuială de orice natură sau tip, care provine din orice solicitare, lipsă, daună, proces sau altă procedură administrativă, sentință sau hotărâre, cheltuieli judiciare sau cheltuieli pentru avocat.
    10. Din motive tehnice de asigurare de răspundere solicitarea de despăgubire se semnalează imediat la fața locului, pe lângă întocmirea procesului-verbal – împreună cu angajații serviciului; pe de altă parte cererea de despăgubire trebuie predată în scris și cuantificată.

    VIII. Gestionarea datelor

    1. Oaspetele este de acord ca Administratorul să gestioneze datele Oaspetelui înscrise sau cunoscute în legătură cu serviciile furnizate conform celor cuprinse în Politica de confidentialitate, respectiv declară că în legătură cu datele personale înscrise (datele personale ale terțelor persoane participante la joc) dispune de acordul celor implicați.
    2. În timpul rezervării și achiziționării de bilete online pe pagina de internet, prin aceesarea butonului „Finalizarea comenzii” Oaspetele este de acord și acceptă ca firma CYBERJUMP RO SRL să redirecționeze următoarele date personale stocate în baza de date de utilizator al paginii www.cyberjump.ro către Global Payments Romania. (strada Bd, Decebal, nr. 25-29,, Sector 3, București, România) în calitate de operator de date: numele de utilizator, numele, prenumele, țara, numărul de telefon, adresa de email. Scopul redirecționării: asistență pentru utilizatori (Oaspeți) în relația cu clienții, confirmarea tranzacțiilor și fraud-monitorizing realizat pentru siguranța utilizatorilor.

    IX. Modificarea contractului

    1. Oaspetele înregistrat este îndreptățit, în privința biletelor achiziționate și în același condiții, ca în 48 de ore dinaintea datei și orei rezervate după achiziționarea Serviciului să modifice și să aleagă o nouă dată dintre cele rămase libere. Există posibilitatea de modificare numai a datei de utilizare a serviciului, schimbarea biletului în voucher, respectiv intervalul de timp nu poate fi modificat.
      Data de rezervare nu poate fi modificată cu 48 de ore înaintea datei de rezervare.
    2. Data de rezervare poate fi modificată numai de către Oaspetele, în a cărui cont de utilizator se află biletul. (cine a cumpărat biletul). Oaspetele poate modifica data pe pagina www.cyberjump.ro în contul de utilizator, la secțiunea comenzi.
    3. Odată cu modificarea datei de rezervare nu se pot achiziționa alte bilete, numai separat în magazinul online de bilete.
    4. Acel Oaspete, care a achiziționat biletul de intrare la fața locului, fără înregistrare, poate solicita modificarea datei de rezervare fie personal la fața locului, fie prin trimiterea unui email pe adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.în termen de 48 de ore înainte de data rezervată.
    5. Având în vedere faptul că relația contractuală stabilită în baza prezentelor CCG are ca subiect jocul/activitati de agrement care se desfășoară într-o zi prestabilită și oră prestabilită, Administratorul își menține dreptul excluisv ca în viitor să modifice unilateral prevederile incluse în prezentul contract, condițiile referitoare la funcționarea, utilizarea, orarul de funcționare a Parcului de trambuline Cyberjump, condițiile de intrare și taxele percepute. Asemenea modificări nu afectează biletele de intrare și serviciile deja achiziționate.
    6. Administratorul va face publice modificările CCG și a serviciilor, a prețurilor biletelor de intrare pe pagina sa de internet.

    X. Reziliere, rezilierea contractului

    1. Oaspetele nu poate returna biletul achiziționat, având în vedere faptul că Administratorul, în baza prezentei CCG furnizează servicii legate de activități în aer liber/activități de agrement, care la cumpărarea biletului rezervă o dată specifică, o perioadă de executare specifică și un interval de timp exact prestabilit.
    2. În baza prevederilor articolului 16 lit. l) din OUG. nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în contractele încheiate cu comercianții, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative, cu modificările ulterioare Oaspetele nu beneficiază de drept de retragere și de încetare a contractului, în cazul în care a achiziționat și plătit biletul de intrare pe pagina de internet Cyberjump sau pe calea unui furnizor extern, având în vedere faptul că prezentul contract este un contract legat de servicii de furnizare de activități în aer liber/ de agrement, în cazul căreia a fost stabilită zi exactă pentru îndeplinire (dată exactă).
    3. În cazul în care serviciul nu se poate realiza din diferite motive, vom informa despre aceasta pe site-ul Parcului de trambuline Cyberjump ( www.cyberjump.ro ), iar Oaspeții înregistrați vor fi informați și prin email dacă acest lucru este posibil, de asemenea vom trimite informații referitoare la returnarea contravalorii biletelor, sau despre utilizarea acestora într-o altă dată.

    XI. Reclamații, soluționarea litigiilor, clauză de competență

    1. Oaspetele poate face plângere, pe care Administratorul o va ancheta imediat. Dacă Oaspetele nu este de acord cu gestionarea plângerii, sau nu este posibilă anchetarea imediată a reclamației, Administratorul va întocmi un proces verbal legat de reclamație și poziția sa, iar în cazul unei reclamații comunicate personal pe cale orală va preda unul dintre exemplare Oaspetelui, iar în cazul unei reclamații comunicate prin telefon sau alte servicii de comunicare electronice va trimite exemplarul cel târziu la data trimiterii răspunsului prevăzut în punctul XI.2. Administratorul și Oaspetele își vor rezolva litigiile în primul rând pe cale amiabilă, prin conciliere.
    2. În cazul unui litigiu între Administrator și Oaspete reclamația poate fi depusă la adresa de email Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. sau la adresa de corespondență al Administratorului, reclamație pe care Administratorul o va ancheta și va trimite Oaspetelui rezultatul anchetei în scris, cel târziu în termen de 30 de zile de la depunere pe cale electronică, prin email sau la adresa de corespondență. În termen de 8 zile de la primirea răspunsului Oaspetele are dreptul să solicite de la Administrator o consultare, dacă nu acceptă cele scrise de către acesta în informarea despre anchetă. Dacă în termen de 14 de zile de la primirea solicitării de către Administrator referitor la solicitarea Oaspetelui consultarea nu are rezultate, Oaspetele poate apela la instanța competenta din București sau alte autorități, sau la organismul de conciliere.
    3. În cazul unor litigii în materie de consum Oaspetele are dreptul de a apela la organismul de consiliere competent de la locul de reședință sau ședere.
    4. În cazul încălcării dreptului de consumator Oaspetele poate apela la autoritatea de protecția consumatorilor competentă în funcție de locul de reședință.
    5. În conformitate cu prevederile Ordonanței de Guvern nr. 38/2015 privind soluţionarea alternativă a litigiilor (denumită în continuare ”SAL”) dintre consumatori şi comercianţi, Clientul poate prezenta voluntar reclamaţiile împotriva Administratorului entităţilor care aplică proceduri de soluţionare alternativă a litigiilor într-un mod independent, imparţial, transparent, eficace, rapid şi echitabil, în scopul asigurării unui nivel înalt de protecţie a consumatorilor şi a bunei funcţionări a pieţei (denumită în continuare ”OG38/2015”). OG38/2015 se aplică procedurilor de soluţionare extrajudiciară a litigiilor naţionale şi transfrontaliere izvorâte din contractele de vânzări sau din contractele de prestări de servicii încheiate între un comerciant care desfăşoară activităţi în România şi un consumator rezident în Uniunea Europeană prin intervenţia unei entităţi de soluţionare alternativă a litigiilor, care propune sau impune o soluţie şi care acţionează în România. În cazul în care un litigiu între Client şi Administrator nu a putut fi soluţionat în urma unei reclamaţii prezentate direct de Client către Administrator, Administratorul informează Clientul despre posibilitatea de a se adresa entităţii SAL și platformei SOL (platforma europeană de soluţionare online a litigiilor, denumită în continuare platforma SOL - instrument digital creat de Comisia Europeană pentru a facilita soluţionarea independentă, imparţială, transparentă, eficace, rapidă şi echitabilă, pe cale extrajudiciară, a litigiilor care privesc obligaţiile contractuale rezultate din contractele de vânzare sau de prestare de servicii online dintre un consumator care îşi are reşedinţa în Uniune şi un comerciant stabilit în Uniune). Pentru a se adresa entităţii SAL și platformei SOL Clientul va putea accesa pagina de web: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=RO.
    6. În caz de situații de urgență când este necesară intervenția ambulanței, poliției, pompierilor sau altor autorități competente puteți apela numărul unic pentru apeluri de urgență 112.
    7. Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorului poate fi contactată la 021/9551, pagina de internet https://anpc.ro/ .

    XII. Alte prevederi

    1. În temeiul prevederilor legale, privind drepturile de autor, pagina de internet al Administratorului (http://www.cyberjump.ro ) se califică drept lucrare de colecție unică, astfel această pagină, precum și toate conținuturile afișate aici sunt protejate prin drepturi de autor. Fără acordul scris al Administratorului este interzisă utilizarea aspectului exterior al paginii de internet, ca operă de artă realizată prin grafică electronică, utilizarea software-ului, textelor și regulamentelor paginii de internet, respectiv utilizarea oricărei aplicații, prin care pagina de internet sau orice parte a acesteia se poate modifica. Preluarea de materiale de pe pagina de internet și din baza ei de date, se poate face după primirea acordului în scris al Administratorului, prin referire la pagina de internet, și prin consemnarea sursei. Proprietarul de drept: Administratorul.
    2. Textul valabil al prezentului CCG poate fi accesat și salvat de pe pagina de internet al administratorului (https://www.cyberjump.ro/termeni-si-conditii-generale). La recepția Administratorului se poate consulta exemplarul afișat al CCG valabil.
    3. În chestiunile care nu sunt reglementate în prezentul CCG sunt valabile prevederile OUG. nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în contractele încheiate cu comercianții, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative, cu modificările ulterioare, prevederile Codului Civil, precum și alte prevederi ale legislației în domeniu.


    Valabil de la: 2022.

    Acest site utilizează cookie-uri pentru a vă putea oferi cea mai bună experiență de utilizator. MAI MULTE INFORMAȚII
    Eu accept
    © Cyberjump. All Rights Reserved.