ÎNTREBĂRI FRECVENTE

     

    Reguli și întrebări generale

     

    Există vreo limită de vârstă pentru utilizarea aparatelor?
    Aparatele din parcul de trambuline pot fi utilizate de la vârsta de 4 ani. Copiii cu vârsta între 4 și 5 ani trebuie să fie însoțiți de un adult pentru a putea utiliza aparatele. Însoțitorul trebuie, de asemenea, să cumpere un bilet.
    Este obligatoriu ca minorii să fie însoțiți de un adult în parc în timpul orelor de funcționare?
    Numai copii sub vârsta de 6 ani trebuie să fie însoțiți de adulți. Copiii care au împlinit vârsta de 6 ani pot utiliza aparatele fără a fi însoțiți.
    De ce este necesară înregistrarea?
    Toți clienții noștri au obligația de a se înregistra online pentru a putea utiliza aparatele din parc, deoarece, în plus față de regulamentele parcului, înregistrarea include și completarea unei declarații de responsabilitate obligatorii pentru toți clienții noștri. Clienții cu vârsta sub 18 ani trebuie să fie înregistrați de părinți/reprezentanți legali sub numele propriu.
    Cu cât timp în prealabil merită să mă prezint la locație?
    Dacă ai achiziționat deja biletele, atunci merită să te prezinți la locație cu cel puțin 20 de minute înainte de ora de intrare. Astfel, poți evita surprizele, și vei putea obține banderolele, șosetele și te poți schimba liniștit.
    Ce fel de haine trebuie să port în parc?
    Se recomandă purtarea unor haine de sport, confortabile pentru a sări pe trambuline.
    De ce este importantă utilizarea șosetelor de trambulină?
    Tălpile șosetelor de trambulină sunt dotate cu un înveliș special antiderapant. Acesta ajută la reducerea pericolului de accidente și, în același timp, îmbunătățește experiența utilizării trambulinelor. Șosetele trebuie cumpărate obligatoriu în cadrul primei vizite, acestea putând fi purtate, în continuare și la cele următoare.
    Există posibilitatea de a participa la instruiri în cadrul Cyberjump?
    În prezent, cursurile educative și antrenamentele la Cyberjump sunt în curs de organizare. Imediat ce aceste activități vor fi lansate, ne vom informa clienții pe pagina de Facebook și pe site. Între timp, poți solicita ajutorul animatorilor noștri calificați pentru a învăța anumite trucuri.
    Există o limită de persoane permise pe trambuline?
    Da! Permitem unui număr maxim de 150 de persoane să utilizeze trambulinele în același timp în fiecare oră. Sistemul nu ne permite vânzarea mai multor bilete, așadar dacă ajungem la acest număr, nu mai pot fi generate bilete de intrare.
    Există vreo limită de greutate?
    Da, există. Din nefericire, clienții cu greutatea peste 100kg nu au posibilitatea de a utiliza aparatele din parc.
    Pot aduce mâncare în parc?
    La Cyberjump, ai posibilitatea de a achiziționa mâncare și băuturi la bistro în timpul orelor de funcționare. Așadar, aducerea mâncărurilor în parc din afara acestuia este interzisă.
    Ce pot face dacă pierd/las din greșeală ceva la Cyberjump? – Gestionarea obiectelor găsite
    Colectăm foarte multe haine uitate în parc, în fiecare zi. Nu suntem în măsură să oferim informații despre acestea prin telefon sau e-mail. Trebuie să revii la noi și poți căuta obiectele pierdute în zona de lucruri pierdute și găsite. Putem oferi informații în cazul obiectelor de valoare mai mare pierdute (telefoane, documente, portofele etc.), însă nu putem preda obiectele persoanelor interesate decât după verificare. În cazul în care pierzi un obiect de valoare pe unul din aparatele noastre, spre exemplu în piscina de bureți, atunci noi îți vom solicita datele de contact și, dacă găsim obiectul respectiv în cadrul mentenanței regulate a piscinei, vă vom contacta și vom returna obiectul pierdut.
    Pot fi aduse telefoane, camere video sau aparate foto pe trambuline?
    Normal, utilizarea acestor dispozitive în parc nu este recomandată, însă nu este nici interzisă. Aceste obiecte pot fi aduse pe trambuline numai la răspunderea proprie a utilizatorului. Dacă dispozitivul adus pe trambulină suferă daune, este luat sau furat, pentru aceste fapte nu răspunde nimeni decât proprietarul. Dacă obiectul dorit a fi adus pe aparatul respectiv poate provoca răni persoanelor sau poate dăuna aparatelor, atunci nu vom permite aducerea sa pe aparat. În plus, aducem la cunoștință faptul că utilizarea unor asemenea dispozitive atrage după sine un pericol de rănire mai mare, deoarece este posibil ca utilizatorii să nu se mai poată concentra în mod corespunzător la săriturile în condiții de siguranță.
    Pot fi aduse echipamente sportive (ex. bounceboard) pe trambuline?
    Numai echipamentele verificate și aprobate de personalul parcului de trambuline pot fi aduse pe trambulinele noastre, și numai în perioadele de timp în care nu deranjați pe alții în joacă.
    Pot fi aduși câini pe teritoriul Cyberjump?
    Nu.
    Există posibilitate de schimbare a hainelor, de a face duș?
    Da, există vestiare unde sunt disponibile și cabine de duș.
    Îmi pot încuia undeva obiectele de valoare în timpul utilizării trambulinelor?
    Poți solicita un lacăt cu cifru cu ajutorul căruia poți încuia dulapurile din vestiar. Vom solicita o garanție de 50 RON pentru lacăt, pe care o vom returna cu ocazia returnării lacătului în condiție corespunzătoare. Nu suntem în măsură să returnăm garanțiile în cazul returnării lacătelor deteriorate sau pierdute.

     

    Cumpărare bilete, condiții

     

    Este posibilă rezervarea locurilor la parcul de trambuline sau numai achiziția de bilete?
    Biletele pot fi cumpărate în prealabil, online sau la locație pentru o dată ulterioară. Biletele nu pot fi rezervate fără a fi cumpărate.
    Ce se întâmplă dacă întârzii la ora de începere?
    Firesc, încercăm întotdeauna să ne adaptăm în mod flexibil solicitărilor clienților noștri, însă acest fapt nu depinde întotdeauna de bunăvoința noastră. În cazul în care mai există locuri pentru următoarea sesiune, atunci putem transfera biletul pentru o oră ulterioară. Însă în cazul în care au fost deja vândute toate biletele pentru sesiunea ulterioară, nu există posibilitatea de modificare. În acest caz, clienții care au întârziat pot începe utilizarea trambulinelor mai târziu, însă vor fi nevoiți să părăsească trambulinele împreună cu ceilalți clienți, odată cu expirarea intervalului orar.
    Pot anula, respectiv pot modifica o programare? Dacă da, cum?
    Conform Termenelor și Condițiilor Generale, dacă ai cumpărat un bilet, acesta nu poate fi anulat după părăsirea casieriei, iar comenzile online nu pot fi anulate în urma finalizării achizițiilor. Nu suntem în măsură să rambursăm prețul biletelor/voucherelor cumpărate. În cazul în care te-ai înregistrat pe pagina www.cyberjump.ro, în calitate de client înregistrat, ai opțiunea de a modifica data și ora biletului achiziționat cu 48 de ore înainte de programarea inițială și de a realiza o reprogramare. Această operație necesită intrarea în contul de utilizator. Programările pot fi modificate numai în aceleași condiții ca și biletul cumpărat și numai pentru un interval orar la care încă există locuri libere. Ex. un bilet de 1 oră poate fi reprogramat la un alt interval de 1 oră, iar cel de două ore, la altul de două ore. În cazul în care ai achiziționat mai multe bilete în același timp, atunci trebuie să realizezi modificarea pentru toate biletele. În cazul în care există mai puțin de 48 de ore între achiziție și programare, atunci, din nefericire, nu este posibilă modificarea programării. Dacă ai întrebări în legătură cu programările, contactează-ne cu încredere la adresa de e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.!
    Părinții care își însoțesc copii trebuie să cumpere bilete?
    Nu, nu trebuie. Biletele trebuie cumpărate numai de clienții care doresc să utilizeze trambulinele.
    Ce trebuie să fac dacă nu găsesc biletul/biletele cumpărat/cumpărate online? Care ar putea fi problema?
    În baza experiențelor noastre anterioare, în spatele problemei se află de cel mai multe ori adresa de e-mail introdusă greșit. În plus, sistemele anti-spam ale anumitor furnizori de e-mail blochează e-mailurile care conțin fotografii (coduri QR). Din nefericire, acest lucru nu depinde de noi, ci de setările furnizorului de servicii e-mail. Este recomandat să te înregistrezi cu o altă adresă de e-mail pentru a evita asemenea probleme. În cazul în care nu tot îți primești biletul, te rugăm să ne transmiți detaliile achiziției la adresa de e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..
    Există posibilitatea de a cumpăra vouchere cadou?
    Da, există. Voucherele utilizabile la o dată ulterioară pot fi achiziționate atât online, cât și la fața locului. Sunt disponibile două tipuri de voucher. Voucher de 1 oră pentru 1 persoană, la 45 RON, respectiv voucher de 2 ore pentru 1 persoană, la 65 RON. Voucherele pot fi utilizate atât cu ocazia cumpărării biletelor online, cât și la fața locului. Voucherele nu pot fi schimbate pentru alte tipuri de bilete sau servicii, și sunt valabile timp de 2 ani calculați de la data achiziției. IMPORTANT!!! 1 singur voucher poate fi utilizat pentru fiecare comandă. În cazul în care deții mai multe vouchere pe care dorești să le utilizezi, trebuie să depui numărul de comenzi corespunzător numărului de vouchere pe care le deții. Voucherul de 1 oră poate fi utilizat pentru 1 singur bilet de trambulină de 1 oră, iar voucherul de 2 ore, pentru 1 singur bilet de trambulină de 2 ore. Completarea unei declarații de responsabilitate, respectiv înregistrarea este obligatorie pentru toți membrii? Toate persoanele care doresc să utilizeze aparatele parcului de trambuline au obligația de a completa și preda declarația de responsabilitate, respectiv declarația de responsabilitate în grup în cazul grupurilor.
    Pot utiliza un bilet de 2 ore la date diferite?
    Nu. Biletele de 2 ore sunt valabile pentru 2 ore consecutive.

     

    Grupuri

     

    Înregistrarea online este obligatorie și pentru grupuri?
    Nu este cazul. Pe pagina de internet veți putea descărca o declarație de responsabilitate în grup. Această declarație se va completa cu datele copiilor și se va semna de către însoțitorul adult. Declarația trebuie predată colegului nostru la intrarea în parc.
    Completarea unei declarații de responsabilitate, respectiv înregistrarea este obligatorie pentru toți?
    Toate persoanele care doresc să utilizeze aparatele parcului de trambuline au obligația de a completa și preda declarația de responsabilitate, respectiv declarația de responsabilitate în grup în cazul grupelor.
    Însoțitorul (profesorul) poate urca pe trambuline dacă nu dorește să le utilizeze?
    Însoțitorii nu pot urca pe aparate decât în cazul în care au cumpărat un bilet. În caz contrar, pot aștepta lângă trambuline. Această prevedere există din cauza numărului de persoane care pot utiliza trambulinele în același timp. Este o prevedere de siguranță pe care nu o putem ignora.
    Există posibilitatea de parcare a autobuzului la locație?
    Da. În parcarea Centrului Comercial ParkLake, aveți posibilitatea de a parca autobuzul.
    Cum se pot face rezervări pentru grupuri școlare, respectiv ale organizațiilor non-profit la Cyberjump?
    Pe pagina noastră, la secțiunea pentru grupuri, există un buton „Trimite un mesaj!”. Vei putea rezerva biletele prin e-mail făcând clic pe acest buton. Este important să completezi corect datele solicitate prin e-mail.
    Însoțitorii trebuie să cumpere bilete?
    Nu. Dacă nu doresc să utilizeze aparatele, însoțitorii nu trebuie să cumpere bilete de intrare.
    Cât de periculoasă este utilizarea parcului de trambuline?
    Parcul de trambuline a fost construit și operează cu respectarea celor mai riguroase prevederi de siguranță. Riscul de accidentare nu este mai mare decât în cazul desfășurării altor activități de recreere care implică mișcare.
    Care sunt opțiunile de plată?
    Poți alege metoda de plată prin transfer bancar, plata la locație în numerar sau cu cardul bancar.
    Cu cât timp înainte de data vizitei se recomandă cumpărarea biletelor?
    Acest timp diferă periodic. Perioada dinspre sfârșitul anului școlar este mai aglomerată, chiar și în zilele lucrătoare, așadar îți recomandăm să rezervi și să cumperi biletele cât mai rapid.
    La ce oră pot face programare?
    Sesiunile încep întotdeauna la ore fixe.
    Cu cât timp înainte de începere trebuie să mă prezint la parc?
    Ținând cont de faptul că verificarea și schimbarea hainelor clienților poate dura un anumit timp, îți recomandăm să te prezinți la locație cu cel puțin 20 minute înainte de ora de început.

    Acest site utilizează cookie-uri pentru a vă putea oferi cea mai bună experiență de utilizator. MAI MULTE INFORMAȚII
    Eu accept
    © Cyberjump. All Rights Reserved.